PERHATIAN

TAWARAN HARGA PROMOSI TERHAD

Dapatkan SEGERA EBOOK KISAH PAKCIK COVID-19 untuk mendalami sendiri kesakitan, kesedihan dan penderitaan yang dilalui oleh penulis yang pernah disahkan positif Covid-19.

Ebook pertama di Malaysia yang menceritakan kisah pengalaman pesakit Covid-19 !!

Harga launching RM35.00 hanya kepada 300 pembeli yang pertama sahaja. Cepat sebelum terlambat !!

Harga kini telah dinaikkan kepada harga PROMOSI RM49.00. Jangan tunggu esok. Sempena Hari Raya ni ada lagi promosi. Diskaun RM10 jika masukkan kod RAYA2020. Buat pembelian sekarang kerana kod diskaun akan tamat bila-bila masa.

Tekan butang “SAYA NAK TEMPAH” untuk pembelian segera.

PERHATIAN

TAWARAN HARGA PROMOSI TERHAD

Dapatkan SEGERA EBOOK KISAH PAKCIK COVID-19 untuk mendalami sendiri kesakitan, kesedihan dan penderitaan yang dilalui oleh penulis yang pernah disahkan positif Covid-19.

Ebook pertama di Malaysia yang menceritakan kisah pengalaman pesakit Covid-19 !!

Harga launching RM35.00 hanya kepada 300 pembeli yang pertama sahaja. Cepat sebelum terlambat !!

Harga kini telah dinaikkan kepada harga PROMOSI RM49.00. Jangan tunggu esok. Sempena Hari Raya ni ada lagi promosi. Diskaun RM10 jika masukkan kod RAYA2020. Buat pembelian sekarang kerana kod diskaun akan tamat bila-bila masa.

Tekan butang “SAYA NAK TEMPAH” untuk pembelian segera.

KISAH PAKCIK COVID-19. hUKUMAN ATAU RAHMAT?

 

“Pakcik, sabar ya. kami telah pun dapat dari makmal keputusan ujian saringan Covid-19 pakcik, dan dukacita dimaklumkan, kami dapati keputusan ujian tersebut adalah POSITIF.

Jadi saya minta pakcik untuk bersiap-siap, nanti lepas Maghrib insyaAllah ambulan akan ambil pakcik di rumah.”

Saya terkedu seketika. Perasan dalam hati hanya Allah sahaja yang tahu. Air mata isteri dah berjurai laju…

BAYANGKAN…

Jika anda juga menerima panggilan telefon dengan perkhabaran yang sama seperti di atas, apakah perasaan anda? Apa yang bermain di benak fikiran anda? Takut? Marah? Sedih? Terkilan?

Lebih parah lagi jika anda seperti saya. Berada dalam kategori pesakit berisiko tinggi. Umur sudah pun mencecah 60 tahun. Ada penyakit kencing manis pula.

 

APA REAKSI ANDA?

Sejujurnya, pada saat itu, saya sendiri GAGAL mengawal minda dan hati. Pelbagai kemungkinan-kemungkinan buruk silih berganti dalam kotak pemikiran. Bagaiman keadaan saya di hospital nanti? Siapa akan jaga makan minum keluarga saya di rumah? Adakah ini kali terakhir saya dapat menatap wajah insan-insan tersayang? Cukupkah BEKALAN untuk saya bertemu Sang Pencipta?

Isi Kandungan

^

Bab 01

Hidung Keluar Darah

^

Bab 02

Ujian Saringan Covid-19

^

Bab 03

Positif Covid-19

^

Bab 04

Coronavirus Di Wuhan

^

Bab 05

Perhimpunan Tabligh

^

Bab 06

Wad Tekanan Negatif

^

Bab 07

Pengurusan Jenazah Covid-19

^

Bab 08

Stigma Masyarakat

^

Bab 09

Pulang Ke Rumah

^

Bab 10

Resepi Air Lemon Madu

^

Bab 11

Convalecent Plasma

^

Bab 12

Terima Kasih Frontliner

^

Bab 13

Maahad Tahfiz Darul Quran Wal Ihsan

^

Bab 14

Maahad Tahfiz Darul Quran Wal Ihsan

^

Bab 00

Galeri Gambar

PREVIEW

9 MAC 2020 (ISNIN)

Allahuakbar Allahuakabar Sayup terdengar laungan azan dari Masjid Nurul Ihsan Rasah Kemayan yang berdekatan.

Saya bergegas ke pili air di sebelah pintu pagar untuk ambil wuduk dan seterusnya ke surau untuk solat Zuhur berjemaah.

Baru sahaja hendak buka pili paip, tiba-tiba saya tergamam. Ya Allah. Darah keluar dari hidungsaya. Saya cuba untuk tidak jadi cemas.

Petua orang tua yang saya amalkan sejak dulu, ambil air dengan tangan dan tepuk tepuk atas kepala beberapa kali.

Apabila darah yang mengalir sudah mula reda, saya terus ke bilik untuk berbaring dan meletakkan bantal di bawah leher untuk menghentikan darah dari terus keluar.

Macam-macam perkara terlintas di fikiran. Mungkin kurang minum air atau disebabkan oleh cuaca musim panas sekarang ini? Saya tidak jadi pergi ke surau untuk solat Zuhur berjemaah. Saya berbaring lama, termenung sambil berzikir.

Bab

Muka surat

APA KANDUNGAN UTAMA EBOOK INI?

Ebook ini mengandungi 13 Bab yang berkisar tentang pengalaman sebenar penulis yang dijangkiti virus Covid-19. Ia juga merangkumkan pelbagai pengalaman sebenar dan fakta menarik berkaitan Covid-19 yang ramai masih tidak tahu lagi.

Sebahagian dari Isi Kandungan Ebook Kisah Pakcik Covid-19

APA KATA MEREKA YANG DAH BACA?

“Tergamam juga masa pertama kali baca naskah ni. Sangat detail penceritaannya sampai saya sendiri boleh rasakan kesakitan, penderitaan dan pengalaman yang dilalui oleh penulis yang pernah disahkan positif Covid 19. Serius, ini adalah sebuah naskah yang bagi saya sangat berbaloi untuk dimiliki.

Taufiq Razif

“Aku agak terkesan dengan kisah Pakcik Zaini ni. Paling hiba bila detik nak berpisah dengan isteri dan anak-anak. Tak tau la kalau aku kat tempat dia. Nauzubillah min zalik. Sebak.”

Fadli Salleh

“Saya banyak membaca kisah-kisah pesakit Covid-19 yang sudah sembuh di Facebook tetapi tak pernah baca kisah pengalaman yang sangat terperinci sebegini. Banyak persoalan tentang apa sebenarnya yang mereka lalui sejak dijangkiti Covid-19 terjawab dalam naskah ebook ini. Saya bagi rating 4.7/5. Rugi tak beli.”

Akhi Fairuz Al-Jengkawi

SAYA NAK BELI SEKARANG. BAGAIMANA?

Dapatkan SEGERA EBOOK KISAH PAKCIK COVID-19 untuk mendalami sendiri kesakitan, kesedihan dan penderitaan yang dilalui oleh penulis yang pernah disahkan positif Covid 19.

Ebook pertama di Malaysia yang menceritakan kisah pengalaman pesakit Covid-19 !!

Harga launching RM35.00 hanya kepada 300 pembeli yang pertama sahaja. Cepat sebelum terlambat !!

Harga kini telah dinaikkan kepada harga PROMOSI RM49. Jangan tunggu esok. Sempena Hari Raya ni ada lagi promosi. Diskaun RM10 jika masukkan kod RAYA2020. Buat pembelian sekarang kerana kod diskaun akan tamat bila-bila masa.

Tekan butang “SAYA NAK TEMPAH” di bawah dan buat pembayaran secara online.

 SAYA NAK BELI SEKARANG. bAGAIMANA?

Dapatkan SEGERA EBOOK KISAH PAKCIK COVID-19 untuk mendalami sendiri kesakitan, kesedihan dan penderitaan yang dilalui oleh penulis yang pernah disahkan positif Covid 19.

Ebook pertama di Malaysia yang menceritakan kisah pengalaman pesakit Covid-19 !!

Harga launching RM35.00 hanya kepada 300 pembeli yang pertama sahaja. Cepat sebelum terlambat !!

Harga kini telah dinaikkan kepada harga PROMOSI RM49. Jangan tunggu esok. Sempena Hari Raya ni ada lagi promosi. Diskaun RM10 jika masukkan kod RAYA2020. Buat pembelian sekarang kerana kod diskaun akan tamat bila-bila masa.
Tekan butang “SAYA NAK TEMPAH” di bawah dan buat pembayaran secara online.